ja det var ett tag sen

jag var ute på min blogg men nu e jag här igen ja det har ju hänt en hel del sen jag var här..
ja sommaren har ju varit sådan att emelie var hos pappa hennes nä jag ska nog säga farmor i stället
för det var ju med henne hon va me dom var på gräsö mm.
rebecka var ju hemma hos oss vi var ner till min vän anna å hennes nya robban..
där nere gjorde vi inte så mycket bara tog det lugnt.

väll hemma igen så skulle ju becka till sin pappa men det slutatde med att hon kom hem efter en vecka.
men under den veckan så var vi uppe i norrland å bode i jaktkojan det är de mysigaste stället som finns kan bara beskriva lugnet själv där uppe ja å så finns det en rymdraket hahahahaha ja ni kan inte gissa vad det kan vara jo jag ska berätte de
rymdraketen e ett utedas som håller på å rosta sönder den fick namnet utav en vän som var med upp jaja väll där upp så var vi tilldjurparken å vi fiskade å fiskade å åter fiskade japp det var mäst fiske den veckan nä vi var åxå å tittade på olika forsar bla vindelälven å wormsele.
den vi hade med oss upp konstaterade att det var mycket som slutade på sele som strycksele åmsele mm hahaha ja det kan ju stämma..

sen skulle vi ner igen till nässjö men kom inte så långt för hasse min gubbe blev dålig så tyvärr blev dej ej så.
så vi köpte oss 2 tällt å drog i väg till furuvik i stället å campade i 2 dyngn det var skoj.
ja vad säger man om barn i bland inte är dom rädd för nått inte emelie iaf. åter kommer om en liten stund måste äta nu mm så där nu e jag här igen tog lite längre tid än väntat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0