hej hej alla

ni som nu kan tänkas läsa denna blogg vet att det inte är så många men någon kanske gör de vad vet jag haha.
ja jag har juinte varit här så mycket på senare tid kan ha å göra med att jag inte har haft tid men  nu ska jag skriva lite gran iaf. men vart ska jag börja har hänt en hel del hehe jo jag har träffat en härlig familj å dom råkar vara grannar med hos dom har en så himla fin å go hund dock behöver den lite uppfostran hahah men jaja den är ju inte så gammal än så det kommer nog sen hehe..
sen har jag nu fått ett jobb efter många olika resor skulle få natt jobb hos en men han dog innan jag änns han börja men nu fick jag ett natt jobb hos en annan kille med ms men de är ju dock sovande natt men får fullt bet 5 timmar iaf de är ju iaf något..
sedan har vi ju julen den firade vi hemma med ett par goa vänner men gud vad slut man va då dom åkte hem ja jag säger ju bara de POJKAR haha men dom är ju snälla.
å bråket med grannen jag skrivit om ja det fortsätte sin gilla gång men fick höra att dom ska flytta men ja det är ju bara rykten så jag tror på det då jag ser att dom flyttar...

men jag har oxå lärt mej å göra pärlhalsband som amn virkar med pärlorna å det är ju skit kul..

nyåret firar vi men goa vänner dels dom som bor på gården å dels ett par till som är goa.

å vet ni vad jag fick av min man i julklapp ja han är ju helt galen men jag älskar honom han gav mig en laptopp.
i dag äe vi hos hasses å min vän stig vi har varit till swedex å köpt honom en ny lsd tv 46 tums ja lite avis är man iaf å ja vi spelade lite wii oxå å fan vad kul de var sepciellt boxning hahaha ja skit kul var de

jaja nä nu ska vi nog snart åka hem igen lite trist att lämmna honom men ja så är det iaf


kram på er alla glada ni som läser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0