heeeeeeeeeej

ja nu e jag här igen efter ett uppe håll gud det händer hur mycket som hälst i mitt liv just nu..
kan ju börja med en trevlig grej å det är att jag har träffat världens goaste tjej hon heter katja å bor utanför
västerås fan vilken go tjej vi fan varann på en gång. men vi e ju lika galna båda två. jag har funnit en jätte bra vän å hon ger mej positiv energi.

ja vad har hänt sen jo en massa jäkla tjafs igen men nu har jag pratat å pratat med 2 ni vet vilka ni e behöver inte nämna några namn å ni har fått mej å inse att jag inte kan leva så här. tack vare er så har jag j kommit fram till nu att jag inte tänker fortsätt vara dennes vän händer saker omkring som gör att jag blir den människa jag inte vill vara jag blir en sådan som snakar skit i så vill jag inte vara. så nu har jag ranskat mej å mina så kallade vännner å jag har sållat bort dom som ger mej en sådan negativ energi.

ja sen er det ju den förbannade älgjakten jaja ensam igen å han valde att vara uppe en vecka till men ja jag förstår åxå de för vi fick så lite kött denna gång så.
men ändå om jag ska vara en ego haha så villjag att han ska komma hem hihi..

sen har ju mina änglar blivit ett år äldre me fan vad tiden går fort dom e redan 11 å 9 år..

Tack evelina för att jag fick bo hos dej i helgen vi hade det kul

nä nu ska jag gå å lägga mej .........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0