tja

ja nu e jag här ige å skriver lite måste ju uppdatera hahaha.
ja finns det något å uppdatera ja kanske lite men bara om min så kallade granne hon e fan inte klok
hon tror mej ännu inte fast hon har fått datum på när den så kallade efteranmälan kom i å det var den 29 juli å det var ju då polisen var här eller men som sakt jag är ju världens dåligaste vän å fru å den sämsta människa som finns det vet vi ju redan att alla tycker jajajajajaja. dom får väll tycka de då som jag sa i går jag har ju mina vänner som ja är RIKTIGA VÄNNER sådans som ställer upp å inte bara gräver att man ska finnas för dom som VISSA gör..

Ja just ja min vän anna har ringt idag fan hon har de inte rätt hoppas bara att det inte går åt helvete nu bara med henne å familjen önskar er allt gott.

På torsdag ska jag å barnen  gå på cirkus hoppas nu att evelina kan komma me.

ja å sen så komer ju min man hem på måndag fan vad jag längtar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0