lite

lite kort skrivet i dag är de lucia å jag jobbar sitter vak men snart får man gå hem å sova tills man ska gå på nästa pass som dock inte är som vak då tack å lov :-)...

Men jag har fått en himla bra vän iaf de är ju positivt trivs så bra med henne å hoppas på att vi snart ska ses längtar.

nu 9 dagar kvar innan jag å min familj åker ner till en annan bra vän eller ska jag säga syster nä då vi är inte de men man kan ju tro de för vi tänker är lika å vi har varit vänner nu i 10 år ja tänk 10 år ja det är ju himla lång tid å vi har varit med om allt i från bröllop till separation till dop...

nä nu ni ska jag jobba lite till sen hem å ja SOVA SOVA SOVA ZZZZZZZZZZZZZZZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0