varför

ja varför är livet bara skit i bland för vissa? Ja jag har inget svar på dej iaf har ni?
men jag hade en mysig helg förra veckan då kom johan som tattuerade mej å en massa andra ett story TACK + att jag fick träffa sussi i gen å killarna hennes fan vad skoj de var hoppas nu på att vi kan få tillbaka de vi än gång hade.

Ja sen vad säger man om vissa så kallade vänner vad vet jag de fans vissa i mitt liv som jag trodde var mina vänner men det visade sig vara tvärt om först skulle man ta en paus sen så bara för att jag tog kontakt igen med 2 st vänner så sa hon att då är vänskapen över men ändå så säger hon att det inte stämmer att hon talar om för mej vilka jag ska umgås med eller inte men för mina öron så är det precis de hon gör eller vad tycker ni? fortsätter senare nu ska jag sova en skvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0