hej

hej alla läsare av min blogg.
ja det händer ju lite i mitt liv tråkigt som roligt. det roliga är att vi har varit å tingat en hund nu hon är den finaste som finns men det är nog allas hundar iaf tycker matte å husse de. men det som är lite tråkigt är att vi inte kan hämta henne då v 27 eftersom vi ska i väg upp till norrland v 28 vi ska dit för min svärfar fyller 70 år å det är nu bara 2 veckor kvar å vi vet inte vart han ska vara å vad han ska bjuda på eller något alls. det kommer att komma en massa bilder på hunden senare då hon har kommit hem till oss.
det tråkiga är att en av mina bästa vänners kille gjorde slut med henne idag. å ja vad ska jag säga om det då ja inget igenterligen men det är ju tråkigt för jag tycker dom är ett fint par eller ja snarare var ett fint par.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0