joho

oj vad tiden går fort redan slutet av maj  å det rengnar idag. vecka 23 kan jag åka å hälsa på min hund å välja den jag vill ha det ska bli så kul..
minder kul är ju att sanna å martin flyttar från hummelsta men dock bara in till enköping men ändå hade hoppats på att dom skulle bo kvar men nä men vi ska göra mycket i hop i sommar lisseberg tränna hundar åka till norrland gud vad jag längtar. jag får hem min lilla Kyra vecka 27 gud vad kul det ska bli. hoppas det fungerar bättre denna gång å att vi kan använda henne som eftersökshund som är tanken men det ska säkert gå hon har ju fram till september 2011 på sig mm det ska gå
men ja här sitter jag i min lilla soffa å tittar på tv i min ensamhet å ja vad tittar jag på pinsamt men jag tittar på hem till gården för det är ju de ända som visas på tv just nu denna tid på dyngnet.
lite om den kommande veckan det händer dock inte så mycket men i kväll hämtar vi sannas hund enzo sendan blir det flytta på fredag å lördag är det grillafton på gårdan hoppas bara på fint väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0