hej igen

ja den som sa att livet skulle vara lätt han ljuger. min bästa vän har blivit dumpad å med detta så ficka jag ett genom brott det som hände henne fick min bägare å rinna över men jag inser nu att jag måste få hjälp men vart fan finns hjälpen då man behöver den jo då är det en massa vänte tid för att få komma å prata inte undra på att det finns så mycket självmord här i landet... nä jag tänker inte ta mitt liv men många andra gör de för att dom inte får den hjälp dom behöver...
men nu ska jag åka ner till men andra bästa vän ja jag har 2 st men det är också allt men iaf så åker jag å min familj ner till henne å hennes familj sen ska jag väll komma på fötter iaf men ja man blir ju int hel för än man fått rensa i sin tunga ryggsäck å ja det kommer å ta låååååååååååååång tid. nä nu ska jag sova vi ses många kramar till er alla å speciellt till min vän som mår sämre men snart gumman kan jag hjälpa dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0