ja

vart ska man börja i allt elände fy fan vilken jobbig helg det blev och jag som trodde den skulle bli en bra helg men nä ni det blev den då inte jajajaaaa vi börjar nu med lördagen alltså i går skulle en vän till mej bjuda på mat vilket hon gjorde me å det var jätte gott allt började bra men vad kvällen led så blev det bara fel någonstans.
jag sa saker som andra tolkade fel å jag förstår hur fel de lät nu då jag är nykter igen. jag sa så fula saker att jjag inte vill skriva dom här. men ja jag var dum å det står jag för.
sen har vi min bästa vän son nu har blivit singel mot sin egen vilja det var hennes ex som ville att det skulle vara slut hon stakarn är helt sönder inom bords å jag känner mej dum å besviken elak men jag måste få reda ut de som hände mellan gubben å mej först men det känns också som hon stöter bort mej men de är nog sorgen som talar hoppas jag iaf vill inte mista henne hon är den bästa vän jag har haft å jag är sjukt ledsen över att jag inte har kunnat ställt upp för henne i dag.
men jag å gubben har rätt ut det som är mellan oss å det är skönt.
sedan är kyra sjuk också fan inte kul hon har någon form av uvi (urinvägsinfektion)
nä nu får det räka för i dag
hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0