jag

jag måste få skriva av mej från hjärtat nu har inte varit här på jätte länge men från början så jobbar jganu på akademiska igen som jag sa att jag aldrig skulle göra igen men så blev de jobbar inom ortobedi å kiurgi mm trivs skit bra om jag nu får använda de uttrycket.
det jag är mäst ledsen över är att jag som de verka mist min vän som nu bor i skelefteå för att jag sa minmening å tog bort henne från fb men ja vad kan jag göra mer än be om ursäk sedan är de upp till henne om hon vill ta i mot den eller inte eller har jag fel ja jag vet inte tråkigt är de iaf.
men det som är roligt i de hela är iaf att jag fått kontakt i gen men min allra bästa vän Anna å jag ska få bli gudmor fan vad jag ser fram i mot de. mitt gud barn heter EBBA å är det sötasde man kan tänka men så är det ju min gud dotter vi talar om heheheheh. sedan har vi en annan vän som jag känner att jag tappat men vad man man göra åt de inget.
men jag har ju andra vänner som jag gillar å dom älskar mej för den jag är å ser vad jag vill här i livet med mej själv å mina vänner.
sedan de som också är kul är att vi skaffat hund men nu är de ju så här att jag var ute i dag på en promead å träffatde på några hundar som var löas å min var KOPPLAD å dom då i sin tur flög över henne å blev rädd nu är jag rädd att hon nu har fått me för hela livet det såg vi då det kom besök som inte alls är dum i mot djur över huvudtaget kyra våran hund gick inte fram gick å små sk'llde hela tiden inte bara på honom utan på allt svansen mellan benen å det är även nu då vu bara är hemma FAN kanman anmäla sådant emn som sakt jag har ju inga bevis vad gör man snälla några tipps hur jag ska gör aför att få min hund tillbaka igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0