japp

Japp så nu var julen över å nyåret var över var ju en del som man vill göra om å en del inte. men man lär sig nog någon gång. Nyårsafton gick jätte bra för rebeckas del jag trodde inte det skull gå så här bra som de gjorde men de e ju skönt att hon inte vart så rädd som hon har varit förr. Ni som känner henne å vet så fattar ni vad jag menar å för er som inte känner så var hon så himla rädd att hon fick hjärtklappning så är det även då åskan går vilket vi har jobbat stenhårt med för att försöka få henne att inte vara så rädd.
Men nyårsafton var ju så där kunde ha varit bättre.
Men nu är det ett nytt år å vi tittar framåt det som har varit är gammalt.
Det som var kul med 2010 var att jag fick tillbaka 2 av mina vänner som jag saknat + jag har fått en nu killkompis de tycker jag är jätte kul.
Ja gott folk ad gör ni en kväll som denna?? Jag sitter med en chockladask(paradis) å ett glas rödvin å lite cocacola och tittar på snuten i hollywood 2 sätt många gånger men finns inge annat att titta på just nu suck.
I morgon ska man på interjuv då de var min syster som fixat dom behöver visst folk som kan jobba dock på timmar men de är ju alltid något:-)) sedan ska man lämna barnen blääääääääää vill inte sen ja slappa antar jag har inget in planerat jo kanske på lördag kommer sussi å jimmy hit hoppas på de iaf.. å på söndag är de ljusparty...
Nä gott folk cu ska sova snart
kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0